¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Qui va ser RAMLORD DIVX?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin



Nombre de missatges : 64
Puntos : 151
Data d'inscripció : 08/02/2014
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

Qui va ser RAMLORD DIVX? Empty
MissatgeAssumpte: Qui va ser RAMLORD DIVX?   Qui va ser RAMLORD DIVX? Icon_minitimeDl 10 Feb 2014, 10:35

Qui va ser RAMLORD DIVX? Que s'ha n'a fet dell?

RAMLORD DIVX va ser el principal responsable de pujar el videos a e-Mule allà per l'any 2006. Gràcies a ell doncs tenim conse3rvats el 45 episodis de Kevin Spencer en català. Si ella no ho hagues pujat ara probablement no tindrem els episodis.

Qui va ser RAMLORD DIVX? Untitl10

El que hem pregunto es si els 45 episodis eren els unics que tenia i que per tant va pujar o si n'ene tenia mes? Problablement va pujar mes pero desgraciadament s'han perdut.

Es per aixó que en aquest forum et domen les gracies.

GRACIES 1000 GRACIES, aviam si ens tronem a veure, doncs jo l'estic buscat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://kevinspencercatala.forocatalan.com
ccponet87




Nombre de missatges : 3
Puntos : 3
Data d'inscripció : 13/02/2014

Qui va ser RAMLORD DIVX? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui va ser RAMLORD DIVX?   Qui va ser RAMLORD DIVX? Icon_minitimeDj 13 Feb 2014, 14:27

Ostre, soc nova e el forum. Jo tambe veia aquesta série en català, les madrugades que ens fotiem per veure-la. Jo tenia uns 13 o 14 anys, quins temps.

Gràcies RAMLORD DIVX... jo sabia res d'ell!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Qui va ser RAMLORD DIVX?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Comentaris :: Curiositat-
Canviar a: