¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
cocilio




Nombre de missatges : 3
Puntos : 5
Data d'inscripció : 09/02/2014
Ubicació : El Poal

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDg 16 Feb 2014, 21:40

El dia 25 d'aquest mes vaig a TV3 per una excursió de classe i tinc la intenció de preguntar si i com ens poden proporcionar la resta de capitols que ens falten en català de la serie Kevin Spencer o suggerir si ho podrien tornar a emetre per televisió.
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 64
Puntos : 151
Data d'inscripció : 08/02/2014
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDl 17 Feb 2014, 06:34

Ok, cocilio. Si us plau fes ho venir be ja que si veuen que tenim un forum de Kevin Spencer en català es pensaràn que els volem pujar a YouTube sense pagar. Crec que has de preguntar de quina manera podem aconseguir els episodis de Kevin Spencer en català. Els que es van ametre al canal 33 i que estaben doblat principalment per Fermí Fernandez. Ens tenim que fer els despistats.

Gràcies i molta sort.
Tornar a dalt Ir abajo
https://kevinspencercatala.forocatalan.com
Admin
Admin



Nombre de missatges : 64
Puntos : 151
Data d'inscripció : 08/02/2014
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDc 19 Feb 2014, 07:33

cocilio escrigué:
El dia 25 d'aquest mes vaig a TV3 per una excursió de classe i tinc la intenció de preguntar si i com ens poden proporcionar la resta de capitols que ens falten en català de la serie Kevin Spencer o suggerir si ho podrien tornar a emetre per televisió.

Ahir vaig parlar amb TV3 (TVC Televisio de Catalunya) i hem van dir que la serie de Kevin Spencer els drets la té Canadian Television - LUK International S.A, de totes maneres vaig parlar llavors amb ells. Hem tenen que tornar a trucar i crec que ho aconseguirem.

Ja us anirem comunicant el procés...


Tornar a dalt Ir abajo
https://kevinspencercatala.forocatalan.com
cocilio




Nombre de missatges : 3
Puntos : 5
Data d'inscripció : 09/02/2014
Ubicació : El Poal

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDc 19 Feb 2014, 10:01

És molt bona noticia. Si estessin disposats a vendren's els DVD's dels capitols a preu d'usuari domèstic estaria disposat a comprar-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 64
Puntos : 151
Data d'inscripció : 08/02/2014
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDc 19 Feb 2014, 10:08

cocilio escrigué:
És molt bona noticia. Si estessin disposats a vendren's els DVD's dels capitols a preu d'usuari domèstic estaria disposat a comprar-los.

Ja veus tiu! Seria l'ostia!
Tornar a dalt Ir abajo
https://kevinspencercatala.forocatalan.com
cocilio




Nombre de missatges : 3
Puntos : 5
Data d'inscripció : 09/02/2014
Ubicació : El Poal

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDc 19 Feb 2014, 10:22

o sino podriem demanar als de TV3 si ens puguessin passar només els audios en català i nosaltres acabar-ho de completar de manera que no s'impliquessin els de LuK.
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 64
Puntos : 151
Data d'inscripció : 08/02/2014
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitimeDc 19 Feb 2014, 10:47

cocilio escrigué:
o sino podriem demanar als de TV3 si ens puguessin passar només els audios en català i nosaltres acabar-ho de completar de manera que no s'impliquessin els de LuK.

Crec que el audio es de LUK! no ho se! pero crec que suspitaríen. Jo tinc 43 capitols. Em sebla que la serie es va doblar fins la temporada 4ª, dels 8ª que te la serie. Es a dir jo tinc 43 capitols i tota la temporada 4ª en te 67. Aixo si no van doblar mes episodis, de la 5ª o mes enllá! no ho se!
Tornar a dalt Ir abajo
https://kevinspencercatala.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català   Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Il·lusió de recopilar tots els capitols de Kevin Spencer en català
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tots els videos
» Kevin Spencer
» Kevin Spencer
» La ciutat on viu en Kevin
» 2x06 En Kevin confiem

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Comentaris :: Curiositat-
Canviar a: